CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 11 March 2013

**MewAH KePerLuaN @ KeHenDaK??**

Assalamualaikom.... ( sambil lap2 sawang kat belog ni)
HUh...
Tetibe je ari ni cam mud datang tok berkarya lagi sekali...
Tetibe gak ari ni cam rajin je aku berjalan dari satu blog ke satu blog lain...
Mengapakah..
Adakah tok menambah @ mencari masalah...
Hurmmm....
Tipu la kalo kite bace blog or ape2 artikel, tak de langsung terlintas dalam otak kite pasal ape yang kite tengok @ baca kn....
Nak xnak pas tengok @ baca mesti kite akan termenung dalam 5-10 minute (kajian aku) tok otak kite ulang and proses pe yang kite tengok @ baca tadi kn....
So..ari ni..aku sendiri tanya diri aku samada MEWAH itu KEPERLUAN @ KEHENDAK...
Mungkin bukan mudah tok kite menjadi 1/10 dari orang2 yang senang tok bersyukur dengan apa yang kita ada...
Kadang2..pe yang kite ade tak pernah cukup...xpernah sempurna...xpernak elok dimata kite...
Hurmm...
Bukan lah maksud aku kat sini nak gtau yang aku tak bersyukur dengan life aku sekarang...tak...
It's just sumtime u juz need sumthing more from wut u"ve now...
Tapi kadang2 susah nak cakap...
Sebabnye.. bagi aku sendiri...kenape mencari kesusahan sedangkan kesenangan sentiase ada dalam pilihan kite... Memang...orang akan cakap...CAKAP MEMANGLAH SENANG...
Betol.. Absolutely correct... Tapi  ape pon sume 2 terpulang pada kemahuan/usahe kite jugak kan...
Hari ni...aku juz rase cam how easy if aku sendiri (dalam diri aku sendiri) wujud rase tok puas dengan apa yang aku ade sekarang...
Kadang2...ape yang aku rase ni agak menyusahkan idop aku gak...sebab menambahkan serabot...
Betape penat nye lah tok otak and diri aku tok bertahan dalam keadaan yang sentiase runsing memikirkan tok dapatkan segala2 nye sedangkan tanpenye jugak aku leh idop secara normal...
Huh...susah betol nak explain kan...
Yup...Im juz ordinary gurl....With nothing to be proud of...Yes, i admit it... 
Takpelah...Redha......

P3B

KEHENDAK??

Tiger Woods house, rich house, villa, big house

KEPERLUAN??





No comments:

Post a Comment