CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 15 January 2013

**LuAHaN Dari MinDa USanG**

Hurm...
Tetibe je ari ni aku ase macam nak post sumthing from wut i saw at the moment....
Now im in lrt dari tempat keje..
So this is one of my routine..balik gune tren...
Ari ni aku ase mcm pelik ckit...
Dahla xramai sgt...slalu bkn men pack...xpayh pegang besi pon steady...
Ok...back to wut im going to share..
Tengah2 berdiri ni...ak nampak 1 chinese gurl dengan uniform sekolah...
Pe yg attract aku adelah she doing her homework...
Dalam tren...dengan kusyuknyer..
Orang pandang macam mane pon..die still gigih dengan bukunye...
Tak toleh kiri kanan...focused!!
Nak kate exam...now baru januari...
Pe yg bermain dalam kotak pikiran aku adelah...
Kalo la aku segigih die dulu...
Mungkin aku berade d tempat yang lebih tinggi dari sekarang...
Bukan bermakna aku tak bersyukur...just...hurmmm...
Rugi je dulu tak belajar betol2...
Tak focus betul2....
Anyak sangat men2...
Anyak sangat ponteng sekolah...
Bile pikir2 balik memang la sangat rugi...
Tapi ape pon aku tetap bersyukur dengan ape yang aku ade sekarang...
Alhamdulilah....
Moral of da story...
Xpayh sibok2 nak pandang orang bile nek tren...hahhahah....

No comments:

Post a Comment