CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 13 March 2013

**MaRi BeR"CIDB**

Assalamualaikum....
Alhamdulilah.... 11 Feb 2013 hingge la ke 22 Feb 2013...
Aku bersame rakan2 sejawat (poyo je skema) selesai menghadiri kursus BW1...
Jangan ingat kiteorang ponteng keje...Sebab kursus ni belah malam okie..Lepas opis hour..
Memang mase g kursus ni...Memang aku ase xde dunie luar ag dah...
Penat sangat tak payah la nak dibayangkan lagi...
LETIH TERAMAT SANGAT...
Tapi syukur...Dapat membe n cekgu yang sangat2 SPORTING.....
Hari pertame suai kenal..Kedua dah exam bertulis...Dan hari seterusnye mule la menjalankan kerje2 pendawaian...
ALhamdulilah...1 group 2 orang...Dan aku bersama En Umar Alkhair berjaya menjalankan kerja pendawaian kami walaupon aku hanya sebagai rakan tido je... 
Hahahahahah...
Tapi ade la cikit2 bende yang aku belajar jugak....
Akhirnye lepas seminggu bermandi peluh...
Upenye cikgu hanye nak TEST 2 bay saje....
Alhamdulilah...Sebab wakil group yang dipilih sangat la SUPERB POWER....
Big3 THANKS to EN UMAR, EN KHAIRUL & EN ISHAK (wakil Panglima  & tuan punye bay)..
Tak lupe pade sume kawan2 lain (Mahlin, Lokman, Ustaz, Hairy) & abang aku yang turut join dan dalam masa yang sama jadi DRIVER setie aku...kikiki..
.Mekasih sume...
Disini adelah gamba sikit tok kenanagn kite semue.. =)

Kusyuk dengar penjelasan BIG BOSS...

Bantu kawan2...

Suasana yang wat2 bz... 

team group aku... 

Sume yang terlibat...

Bay yang paling cantik dan kemas..Mestila BAY aku... =)

We R the Champion..

Tuan BAY yang ditesting...Thanks atas bantuan anda  

Semasa ujian dijalankan...Alhamdulilah..Lulus SIRIM ni...

Ujian testing...



No comments:

Post a Comment