CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 28 April 2013

**DiHemPaP DuNia**

Uhh....
Assalamualaikum...
Bace title pon dh senak ase kan...
Ari ni...tetibe ase rajin tok tulis post....
Tujuan post ditulis xde kene ngene dengan sesape pon..
If terase aku xtau la...
**tetibe cam siyes lak kn..**
Ok..
Tau x GTH tu ape maknenye..
Maknenye GO TO HELL..
Eh, lantak ko la ape pon nak jadi ngan idop ko...
Siyesly...aku memang xnak tau langsung...sikit pon...
So..xpayah la nak jadi reporter sangat pasal hal ko or anybody yang ade kene ngene ngan ko...
Plss...
Aku dah xcite kisah lame ko pon dah besar rahmat...
So xpayah nak wat cite yang annoying sangat ok!!
Uhhh...sebab ko aku dah jadi cam unaducated person dah memarah camni...
Uhh.ok....relek...
So...pls...bagi la idop aku tenang tanpe ade brite walau sebesar kuman pon dari ko...
`.'

No comments:

Post a Comment