CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 19 July 2011

SaHaBAT DaRi NeRakA

Astafirrullahalazim....Cedih betol ari ni...Rase cam hati dikoyak2 pas 2 masuk dalam blender di"blend" lak.....Tak sangke betol, sahabat yang aku sayang, hormat sampai hati buat aku camni...Kalo tak puas ati nape x cakap terus terang je an....At least tak la sakit camni...Tak perlu la kutok2 hine2 bagai kat blog je...Nape xdatang depan aku pas 2 cakap pe yang xpuas ati....Aku sangke orang yang tinggi ilmu agamenyer lebih beradab dan sopan dalam kelakuan tapi terbukti ari ni jangkaan aku MELESET...Nauzubillah....Aku arap kawan2 aku yang lain tak de la membe cam  macam die...Cukup lah die sorang je atas muke bumi nie yang masih hidup...Kadang2 aku terpikir gak apelah yang ade dalam hati die....Sampai boleh jadi ber"ulat" sampai macam 2...Ya ALLAH, jauhkan lah hambamu ini dari hasad dengki dan iri hati Ya ALLAH supaya hambamu ini tidak lah terpesong jauh dari jalanmu.....Tuhan yang MAHA PENGASIH dan PENYAYANG....AMIN.....

1 comment:

  1. sabo sahabat....doa orang teraniaya insyallah dikabulkan...smoga kte sentiasa diredhaiNya...sabo tu kan 1/2 iman...

    ReplyDelete