CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 22 July 2011

mY LaST DaY PraCTiCaL

Alhamdulilah...pejam celik pejam celik dah 12 minggu aku practical...Walaupun bunyi cam sekejap tapi sebenanyer 12 minggu 2 agak lame la gak bagi aku...Macam2 yang telah aku alamni selame mase 2...mungkin sume pengalaman ni membuatkan aku begitu matang untuk menempuhi hidup tok mase depan aku...Tipu la kalo aku ase tak cedih langsung an...Banyak gak memori aku sepanjang aku berade kat opis 2....Gelak nangis aku sebagai seorang trainee tak mungkin dapat aku lupe....Big appreciate aku adelah tok KAK LIZA n KAK IFAH...Korang memang sporting gile...Tak lupe gak KAK RAHMAH yang comel....Papepun korang memang teamwork yang best!..To EN KHELMEE n ALL BOSS thanks a lot la sebab banyak tunjuk ajar n ilmu yang aku dapat sepanjang aku berade kat sane..Thanks gak sebab banje aku makan ala2 meraikan aku nak abes practical g2...Sedap ngat!!



Ni la DAK COMEL TIKAH...Petah tol die ni walaupun baru 4 taun...



Yang comel ni la KAK LIZA...



KAK RAHAMH @ mak TIKAH....


Gamba KAK IFAH tetibe je takde an...Tah mane la ilang...Erm..(sambil garu pale)...Thanks sangat sudi blanje....Sampai kol 3 lebih baru kiteorang balik opis...Tol2 makan an...hihihih....Pas2 kesengalan kami tak berakhir kat c2 je...Agak2 dah nk dekat 5 lebih, ni la lak kesengalan kiteorang sebelum aku berangkat pulang..(cehs, cam sedih je bunyi nye)...



































Hahahahaha...Bile aku tengak balik, aku yang arse nak gelak sorang2...Hahahah...Memang sengal an kami???? Kompem, aku mesti akan rindu saat2 camni 1 ari nanti...Ingat, papepun aku sayang nagt korang sumer...Insyallah, ade mase umo panjang kite akan jumpe ag....

No comments:

Post a Comment