CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 19 July 2011

oH, TuTTi FRuitTi



Oh, dengan yogurt ala2 eskem yang lembut, berkrim n cair di mulut...pergh....membuatkan aku sedang menggilainye....Tu la dulu mase membe2 cakap sedap tanak caye...Skang dah addicted dah kat bendealah 2...Ni lak tetibe je lak an teringin nak mampos....hahahaha....Kompem petang ni gak aku nak g samun kedai die....Curi eskem die banyak2...Tunggu ko tutti fruitti.....Sementare nak tunggu opis hour ni abes, terpakse la aku jilat je dulu gamba ni an...huhuhuhu....


Ni la die yang aku dok slalu mengidam...Yummy.....

Mesti korang pelik an nape ade sampai 3 mangkuk...Sebabnye, aku ni kan pemurah hati, so TERPAKSE la blanje tukang driver yang tolong bawak aku n dak kecik peneman suasane...hahhahha....


Ni la yang aku maksudkan..My beloved sis....

Amboi2...bukan men epi lagi korang ye...Mane taknyer sampai $40++ korang rembat duit aku....huh...Apepun aku memang bagi 5 bintang a kat TUTTI FRUITTI ni....Sebab dah berjaye menjadi fevret eskem aku...hahahahha....

No comments:

Post a Comment