CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 19 July 2011

mY SiS & BRo eNGaGeMeNT

Alhamdulilah....walaupon cam dah lame lepas tapi aku baru berpeluang mengupload entri ni....26 June 2011 semperna dengan beday akak aku yang ke-2 (24 June 2011), die dah selamat melangsungkan menyempurnakan majlis pertunangan dengan bf die aka membe clasmate die gak...Untuk abang aku lak, 5 Feb 2011 die pon dah selamat bertunang dengan gadis pilihannyer..


My sis & bakal mak mentue die...


Ni la future husband nyer....


Bertambah la family aku....Insyallah...


Naseb bek ade gak 1 gamba aku..hihihi....


Ni 1 jer gamba yang aku ade mase abg aku tunang....At least OK...


Erm...aku tumpang epi tok die....huhuhu..cedihnyer...nanti korang dah kawen tak ade la aku kawan yang nak bawak aku g jalan2 ag...huhuhu....Kalo la ko terjumpe entri aku ni adek & boi, ak ucapkan selamat bertunang...Smoge jodoh korang sampai ke jinjang pelamin...AMIN.......




No comments:

Post a Comment