CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 9 January 2012

**Oh! Bro**

erm...:)
mesti tertanyer2 an bro ne lak ni an...
asenyer membe2 umah aku tau kot sape...hihihi...
*tetibe blushing lak an*
tapi asenyer makin ramai yang dah kenal ngan BRO CUMI ni....
guitarist bersuare merdu yang sgt2 'memeltingkan' leh ,melentokkan sesape je...
kalo xcaye leh la cari kat U-Tube n dengar...kompem a!

ni la Bro Cumi...aduh, xle tulis dah ni....melting...hahahahha..
ni aku ade search cikit pasal die...

Nama: Suhaimi Hashim
Kerjaya: Pegawai Bomba singapura(SCDF)
Umur: 31
Tarikh lahir:08/03/1980
Asal: Singapura
Tempat Tinggal: Jurong West
Akademik:5 o levels sijil am singapura
Nama pangilan: cumi atau mimi dari rakan2...=)
Facebook: Suhaimi HashimYoutube: cumi1569

aku dapat info ni dari blogger len yang dah minx izin dari bro sendiri...
die ni memang sangat2 xsombong dalam melayan peminat.. :)
terbukti kot bile aku pun ade la anyak beberape kali balas2 komen ngan die dalam FB...ahaks~


:)

die ni pon ade gak wat show2 kat tempat2 yang dijemput...
kirenyer memang dah ramai la yang kenal dien sedar sore die memang sedap....

huh~
adoi...
padahal sok pagi ade paper final yang ke 3 ni..
p aku sempat ag nak menggedik menulis entri ni an...
huh~ tak sedar diri betol aku...
erm..
untuk mu bro sanggup aku persetankan membelakangkan sume 2...FOYOOH!
die ni la break1st aku, lunch aku n dinner aku...
dengar sore die dah cukup wt aku kenyang.....
walaupon dak2 umah aku dah memang naik bengang sebab aku sik ulang2 vedio clip "cover" die je...
tiap2 ari 2... :)
aku tetap tegar...:)
*blushing lik nak tampar pipi sendiri laju2*
dah~jom sambung stadi...final....final...final....oh~



No comments:

Post a Comment