CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 29 January 2012

**KYra ELLaYAnA**

tanggal 20 january ari 2....
genap la umo anak buah aku yang pertame & satu2nyer iaitu anak kakak sulong aku...
seda xseda dah empat tahun dah umo die....
ase jap je....
mak cik kesayanaga kesayangan ko ni mengucapkan kan...
"smoge panjang uo n murah rezki...
jadi anak yang solehah...
berjaye dunie 7 akhirat...."
MAK CIK danie sayang sangat YANA!!

sebelah kiri 2 adek aku...ada...yana sebelahn yer.. :)



ni la mak ayah nyer + abag ipo n kakak aku...


suke ngat bergaye,,, :)



ni la kek nyer....


ni la nenek n atuk yana..+ mak n abah aku... :) muah!

tahun depan insyaallah kite sambut ag ye.... :)
sayang sume... :)

1 comment:

  1. comey nye name ank buah koooo.. pewittt...
    btw, hepi belated besday tuk Yana....
    makcik dani die bg hadiah ape ek? haha

    ReplyDelete