CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 19 January 2012

**cHiM cHum**

huhuhuhu...
walaupon ari ni aku dah penat gile ngan kerja2 formwok aku......
alhamdulilah...sume 2 agak hilang pas kak lia(hosmate aku) ajak makan steambot ngan kak noli (hosmate ku gak)....
iza(rumate aku) ajoin kali ini kerane masalah dalaman... :) *xpe za...aku paham...
pade sape yang xpernah makan chim chum ni...bende ni alam2 steambot la...
kire cam bahan2 korang ambik sendiri pas2 masak sendiri....

ni la contoh pilihan yang ade... :)

mase nak ambik ni punyela sakai...hahahhaha...
excited gile ase nak makan...
sampai xmuat bekas pembakar 2 la... hihihihi...
pas 2 leh mule memasak... :)

jum masak :)
ni la care nak masak 2...
erm...tahap masak 2 ikot suke ati kornag la nak macam mane...
nak half cook ke full cook ke....:)
pas 2 makan sampai kenyang3...nyum3...:)

No comments:

Post a Comment