CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 25 February 2012

**SaBtU YanG ...**

erm...
sedar tak sedar dah 3 minggu aku ade kat perlis ni...
jap benor ase cutinyer...
tah nape ari ni aku cam blurr je...pesal tah!
maybe bermule ngan malam tadi....
ALERGY aku datang ag...!aduh!
asal balik cini je mesti die pon balik gak kat aku lik...
erm...sampai kol bape tah aku bersin n xle tdo...FUH!


penat!
dah tido lambat bangun pon lambat la kan....
tengak2 jam dah kol 10...
terus mandi sebab nak kejar bus g lib kol 10.45..(student life..arap sangat2 aku akan RINDU saat camni bile keje nanti)
now dah wat keje sume...so nak tunggu bus 1.45 lak...
sambil2 2 aku wat la exercise tangan ckit... =)
tah nape...sejak2 ni...anyak lak bende yang aku pn....
bende yang aku pk 2 dah macam ROLLER COASTER je yang dok berputar dalam pale otak aku ni....
die pening, aku pon pening...




Smoge ari ni lebih bek dari ari semalam dan ari esok lebih bek dari ari ni...AMIN....

p/s buat kamu 2...ingat saye tak ingat kamu ke???! WEARK!

No comments:

Post a Comment